Drewniany wóżek z marzeń

zdjęcie 10

Mała byłam w czasach kiedy o wszystko było trudno. Mama starała się, żebym miała ładne sukienki, ładne lalki i w ogóle wszystko ładne, ale czasem się nie składało. Ze starych zabawek pamiętam mały plastikowy zielony traktor, misia, który utonął w potoku w Rytrze i wózek dla lalek. Ten wózek był okropny. Miał taki wstrętny różowawy kolor, a zrobiony był chyba ze skaju. A może to nie był wózek dla lalek, tylko wózek w którym wozili mojego młodszego brata? Jakby nie było zawsze marzyłam o pięknym białym wózku na dużych kołach. Najpierw chciałam w nim wozić lalki. Potem uznałam, że jak będę miała dziecko to sobie taki sprawię. Nie sprawiłam, bo mieszkanie pod Warszawą nie sprzyja takim zachciankom. I oto trafił do nas ON. Piękny, biały, drewniany. Dla lalek. Dla Miniówki. Nazywa się Montmartre i właśnie z moją ulubioną dzielnicą Paryża się kojarzy. Szał ogarnął i ją i mnie. Wooden story znów, podobnie jak z klockami (o klockach było tutaj) wprawiło nas w zdumienie i zachwyt. Miniówka się z nim nie rozstaje choć przeznaczone jest to cudo dla dzieci, które chodzą już pewnie, bo toczy się szybciutko i cichutko i nie zawsze małe nóżki Miniówki za nim nadążają. Ale ona wzięła się na sposób i podchodzi do niego z boku. Aktualnie jej ulubioną zabawą jest wyrzucanie, wkładanie, układanie pościeli. Niedawno też wyrzuciła z niego zająca, który sobie w nim spokojnie spał i próbowała zająć jego miejsce. Zając to jakoś przetrzymał. Nie byłam pewna co do wózka. Choć wygląda solidnie wolałam nie ryzykować. Powstrzymałam Miniówkę przed wchodzeniem do niego. A to dlatego, że mam nadzieję, że przetrwa on razem ze mną i z nią długie lata i może moje wnuczki będą się kiedyś nim bawić?

P.S. Aktualnie poszukujemy najpiękniejszego bobaska na świecie, żeby mógł sobie w nim wygodnie jeździć ze mną i z Miniówką na długie wiosenne i letnie spacery.

zdjęcie 6 zdjęcie 5-1 zdjęcie 4-1 zdjęcie 3-1 zdjęcie 21 zdjęcie 5-2 zdjęcie 3-2 zdjęcie 2-2

Skomentuj

