Wiosenny konkurs!

zdjęcie 1

Miniówka szaleje na dworze. Szaleje to może za dużo powiedziane, bo ona chciałaby poszaleć, ale przecież nie mogę jej pozwolić dygać na czterech łapach po ziemi, chodniku czy asfalcie. W domu mam luz, ale tak to nie pozwalam. Po tarasie też nie. Boję się trochę o jej rączki, ale rajstopy czy spodnie też nie są mi obojętne. A Miniówka ciągle jeszcze się boi utrzymać w pionie bez podpórki. Jak mawiała ciocia Zielonka „tylko człowiek na poziomie trzyma się w pionie”. Mam więc nadzieję, że Miniówka wkrótce nabędzie tę umiejętność. Jeśli mowa o umiejętnościach… z przyczyn technicznych malowanie paznokci często muszę powierzyć sama sobie. Przetestowałam więc tysiące lakierów. Podobno na naszej wsi słynę z tego, że mam „największą ilość kolorowych buteleczek ever”, jak mówił jeden z sąsiadów, który jakimś cudem zawędrował do naszej łazienki. Miniówkę też kręcą. Szczególnie te z wiosennej kolekcji. Dlatego jeden z nich, nowy zupełnie, jest nagrodą w wiosennym miniówkowym konkursie. A konkurs, który trwa do 31 marca 2014 roku, polega na tym, żeby na fejsbukowym profilu Miniówka i ja zamieścić ulubione zdjęcie z wiosennego spaceru. Wygra to, które zdobędzie najwięcej „lajków”. Zapraszamy do wspólnej zabawy.

zdjęcie 2Lakier z najnowszej kolekcji Brazil ma wdzięczną nazwę „Toucan Do It If You Try”.

Skomentuj

